dikter <33

''A heart is not to play with,

a heart is not a toy.

And if you want to break it,

so give it to a boy.''

''Tårar är rena och våta, tårar är nått som man inte kan förlåta.

Men tårar kan också bota smärta, även de tårar som bor i ditt hjärta.''

 ''If all boys were out om a sea, what a good swimmer i would be''

    

''Kiss a boy, who´s eyes is blue,

he kiss you once and always be true.

Don´t kiss a boy, who´s eyes is black,

he kiss you once and never ome back.

Kiss a boy, who´s eyes is brown,

he kiss you once and he never let you down.

Don´t kiss a boy, who´s eyes is green,

he kiss you once and then he go to an other queen.''


    

 


När jag var i Åkersberga och sov över hus Shane i 3 dagar :D


:*


Alexaandrraa

Jag skulle åka til Heroncity med Sirina titta på Harry Potter :D hahaha jag fick typ vänta 30 min på bussen så jag tog några bilder ! ;)


Polen ! längtar dit det var för 1 år sen jag var där sist ! <33


Fredag är alltid bästa dagen :D !

Idag vakan jag 07.00 som vanlig skoldag. Jag var på en jätte bra humör hela dagen idag ! Jag gick till skolan med Leema som vanligt och vi kom oxå försent ''som vanligt'' vi hade so på morgonen det var ganska kul vi får spela in egna ''filmer'' :D skit kul ju ! sen iställer för att äta i matsalen så åt vi PIZZA ;D fan jag slösar bort mina pengar på mat hela tiden !!! sen kom vi försent till svenskan , idag kom jag försent till vargje lektion ! sen gick jag och Leema hem haha det tog 1 timme även att jag bor jätte nära skolan så det borde bara ta 5 min ;) men vi hade skit roligt Leema får mig altid att garva ! <33

jag <3

hade tråkigt hemma hus min syster så jag tog några bilder ;)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0